onsdag 10. februar 2010

Madam Felle torsdag 11. Februar










I morgen skal jeg og Daniel Hauge (han jeg laget "The Bubble Burst" sammen med) spille konsert på Madam Felle.
De siste dagene har vi vært i studio og øvd og gleder oss skikkelig til å spille i morgen.

Det er litt kort varsel, men jeg håper på å se dere der i morgen kveld!

Vi skal spille låter fra albumet, noen gamle slagere fra "Need to Know" albumet, og i tillegg noen helt flunkende, nye låter! Og jeg kan røpe så mye som at det blir helt magisk!

Det er for øvrig lenge siden jeg har skrevet her inne på bloggen, og det er rett og slett fordi jeg har prioritert tid sammen med familien min - da jeg hadde min mann hjemme på låns her i noen uker! Nå er jeg tilbake på bloggen, må bare få internett til å virke hjemme igjen.
Akkurat nå sitter jeg i studio og skriver, og har også knipset noen fine bilder fra studioet på låven " ;)
Ha en nydelig dag i snøen og SOLen :)
Klem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar