torsdag 4. mars 2010

Konsert i Oslo

Howdy!
Her kommer et aldri så lite livstegn fra det glade Vestland.
Jeg gleder meg veldig til turen til hovedstaden på tirsdag 9. Februar.
Da blir det en nydelig akustisk konsert på det trivelige stedet HERR NILSEN i Oslo.
Konserten begynner klokken 21.
Ta med deg en venn og kom på en hyggelig og intim aften :)
Jeg spiller mest låter fra det nye albumet "The Bubble Burst", men også noen låter fra "Need to Know" albumet - og noen helt helt helt flunkende nye låter...
Ellers skriver jeg masse nye låter for tiden. Bobler av inspirasjon på mange områder.
Jeg satser på å ha overflod av låter å velge mellom når vi skal velge ut låter til mitt nye album.
Det er for øvrig helt fantastisk å samarbeide med HiHat Management. Det er så godt å ha noen å spille på lag med, noen som virkelig er på min side. Jeg gleder meg til tiden fremover, og ser allerede nå at det begynner å skje mer og mer! Kjempegøy :)
Det første som skal skje utenom konsertfronten er at "Austrheim-sangen" min skal spilles inn til Austrheim kommune sitt 100-års jubileum.
Sangen skal spilles inn med Geir Luedy og Your Favorite Music.
Det blir et veldig spennende samarbeid.
Geir har mange store prosjekter bak seg, og jeg er veldig positiv til dette prosjektet.
Vi kommer også til å ha med oss et knippe fantastiske musikere, så dette blir et lite prøveprosjekt før vi setter i gang med en hel albuminnspilling.
Jeg har også en del flere konserter på blokken fremover som jeg kommer tilbake med mer info om når det nærmer seg. Men jeg kan nevne at jeg skal være med på en konsert i regi av HiHat på Fana Kulturhus tirsdag 13. April. Konserten har fått tittelen "Noe av det Beste" - og her deltar en rekke kjente artister fra HiHat.
Og så; siden jeg er i godlune i dag; legger jeg ut min aller nyeste sangtekst her på bloggen. Den er rykende fersk, og kanskje noen heldige får høre hele låten på Herr Nilsen på tirsdag...
Gleder meg!
God Klem fra Anne
This thing they Call Pride
If you want to go
then look me in the eye and tell me so
If you want to stop
then you're the kind of person who gives up
I don't know what to think about this thing they call pride
but I know that you have it always by your side
There's a grin all over your chin
and the lights are out, but your big mouth
makes a bad noise, and it's your own choice
but you can't hide
from this thing they call pride
If you lose your mind
you blame it on whoever you can find
You kill it with a sound
but what goes around comes around
There's a grin all over your chin
and the lights out, but your big mouth
makes a bad noise, and it's your own choice
but you can't hide
from this thing they call pride
If you lose it all
then that's not a surprise for me, you fall
and I want be the one to pick it up
the pieces of you when you've fucked it up
(LYRICS: ANNE HVIDSTEN)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar