tirsdag 30. november 2010

Kaldt studio. Varm musikk. Kjekke gutter.



Endelig...

De siste to dagene har jeg vært i Lydriket og begynt innspillingen av mitt tredje album.

Vi holder på å spille inn kompet til de fleste av låtene denne uken, og jeg har med meg fire kjekke gutter i studio. Geir styrer spakene, Magne spiller på sin vakre kontrabass, Ivar leker seg med trommene og Mads tryller med gitaren. Det er iiiisssskaldt og vi spiller alle med luer og ull, og det er rett før vi spiller gitar med votter. Men musikken varmer godt...
I morgen er siste studiodag i denne bolken, og vi skal starte dagen med å spille inn en nydelig låt som heter Grateful. Og det er akkurat det jeg er nå: Jeg er så heldig at jeg får lov til å spille med så flinke folk, og er beæret og lykkelig over å få holde på med det jeg liker aller mest :)

Jeg lover en nyyyyelig plate for de som venter...

Så er det jo en annen ventetid nå, og livet er bare en herlig mengde av kontraster. Jul i barnehagen, på turn, gløgg, pepperkaker, julefester, vedhogging og bål i hagen. Desember, here we go! Livet er deilig!

1 kommentar:

  1. Så artig å dumpe innom en ny blogg:)
    Helt enig med deg, livet i desember er særdeles herlig;) Lykke til med innspilling av nytt album!

    SvarSlett