mandag 4. april 2011

Bort med sort

Tid for vår. Også på bloggen. Jeg kjenner at jeg er ganske klar for å pakke vekk alt av sorte klær. Bort med svart, brunt og mørkeblått! Inn med hvitt, lyst, pasteller og herlige farger - også her på bloggen. Bakgrunnen måtte være litt lysere enn før, og selv om det er snå på bildet over er det litt vår - og litt påske! For nå er det nedtelling til påskeferien - det skal bli en deilig, velfortjent ferie.
Da er platen min ganske ferdig, vi holder på å råmikse låter nå, og jeg lytter for å gjøre ørsmå endringer i sangene. Litt høyere vokal der; bort med gitaren der; var den tonen litt rar? - og her mangler det noe vesentlig!! Som for eksempel en duettpartner... Jeg har laget en veldig søt og morsom sang som jeg håper å få en veldig spennende duettpartner på! Personen (er det en gutt eller jente...hmm... hemmelig) er i tenkeboksen, så hjelp meg gjerne å sende positive vibber til min ønskepartner :)

Ha en fin kveld
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar