onsdag 29. august 2012

3 - 2 - 1 - SINGELSLIPP

På fredag 31. august slippes singelen "My favourite song" 
endelig for salg på alle digitale plattformer.

Så da kan alle som ennå ikke har hørt første smakebit fra albumet glede seg.

Jeg kan også fortelle at albumet er sendt i trykken, og at jeg om bare noen dager venter å få se, kjenne og høre på det som kanskje er mitt siste, fysiske album! Jeg gleder meg som en unge til å endelig ha det fysiske beviset på et laaaaangt svangerskap :)

De neste ukene holder jeg på med forberedelser til plateslipp, og gleder meg til å bare jobbe med musikk en periode.

Selve albumet slippes 21. september, og for de av dere som bor i Bergen blir det releasekonsert på Madam Felle fredag 21. september...  GLEEDER MEG!!

Kommer tilbake med mer info veldig snart... Ha en nydelig, fin dag så lenge!!




















Bilde fra musikkvideoinnspilling med Tommy Næss av låten "Under the same moon" som snart slippes som singel nummer to. 

Klemmer fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar