tirsdag 12. mai 2009

A Number to Dial


I dag jobber jeg på loftet i mitt lille hjemmestudio. Jeg holder på å lage arrangement til en sang jeg skal begynne å spille inn denne uken, hvis alt går i orden.
Det er et morsomt prosjekt jeg gjør i samarbeid med ASAF Lydstudio, et knippe dyktige musikere og min barndomskommune Austrheim. Jeg kommer tilbake med mer om dette snart...

Det er så gøy å leke med arrangementer, prøve seg frem med toner og rare lyder. Plutselig lager jeg noe som funker kjempebra, og så kan jeg egentlig ikke helt forklare hvordan jeg kom på det.

Gøy er det i alle fall og være inne i kreative prosesser :)
Jeg har også laget en ny sang som jeg tror blir helt magisk. Den er trist og full av lengsel, og handler om å trenge en person hver dag, til å dele hverdagsgleder og sorger med. Men denne personen er langt borte og jeg-personen i sangen kan bare nå ham hvis det er skikkelig krise.


Sangen heter "A Number to Dial", og er en av mange låten som nå ligger på vent og håper på å en sjanse til å bli spilt inn, etter lanseringen av "The Bubble Burst"...
Ha en fin SOL-dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar