lørdag 16. januar 2010

GOD HELG











Dagene flyr for tiden. Det er vel egentlig et godt tegn, bortsett fra at aktiviteten her på bloggen synker kraftig...

Jeg jobber mye for øyeblikket, og det er veldig kjekt. Både med musikk og med andre ting. Akkurat denne uken holder jeg på å skrive tekster og ta en del bilder til min "vanlige" jobb. Derfor har jeg for anledningen lånt meg et godt kamera, og da er det så takknemmlig å ta bilder (mitt vanlige kamera er alltid tom for strøm, og selv om jeg akkurat har kjøpt ny lader har jeg lagt den på et "lurt" sted. Man kan si mye bra om iPhone, men samme kvalitet som et skikkelig kamera det har ikke min kjære telefon...).
I dag har jeg vært en tur i skogen og knipset masse fine bilder. Og det betyr med andre ord at foten min nesten er helt frisk. Nå har det snart gått to uker siden jeg forstuet den, og fremdeles er den litt blå, men nå er både den og jeg klar for turer i skog og mark!!! Jeg tenkte forresten over hva det er som gjør meg virkelig glad da jeg var på tur i dag, og hvis jeg skal nevne tre ting fant jeg ut at det må være (ikke-gradert rekkefølge):

Å gå tur i skogen i fint vær

Å le sammen med familien/vennene mine

Musikk (synge, høre på, lage...)

Så der har dere mitt liv i et nøtteskall! Tre nøtter til Askepott. Jammen var jeg ikke så rent lite umaterialistisk likevel... Jeg klarer meg fint med de enkle, nære tingene! Og det lover jo godt for å følge trenden for 2010, som ifølge magasiner og verdenssynsere heter: SIMPE LIVING!

Men før det blir simple blir det en ny dose med Melodi Grand Prix! Heia Norge!
Skål for det, og riktig god lørdag!

1 kommentar:

  1. Nice photos Anne ! And by the way, happy new year ! I wish you and your family and friends all the best.

    Can't wait for the 3rd album !
    Cyril

    SvarSlett