søndag 3. januar 2010

GODT NYTTÅR

Totusenogti!!!

Velkommen skal du være :)

Jeg håper dere alle har hatt en flott jule- og nyttårsfeiring.
Min juleferie tok seg betraktelig opp på slutten, heldigvis. Mitt forrige innlegg var et resultat av ren frustrasjon. Nå har vi derimot lekt oss masse i snøen, på vårt nye, rosa akebrett. Vi har stått på ski, laget friske spor i den nydelige snøen og fått friske roser i kinnene :) JEG ELSKER VINTER!!!


Vi har også hatt en veldig koselig nyttårsfest hjemme hos oss med familie, unger, nyttårsbukk, pinnekjøtt, en aldeles mislykket dessert (Dronning Maud med klumper...), champagne og en! rakett!!!

Nyttår er jo til for nyttårsforsetter også, og jeg har bestemt meg for å ikke ha så mange, men prøve å ha det så bra som mulig hver dag!!

Jeg skal også spille inn mitt tredje album - noe jeg gleder meg noe helt utrolig mye til.

Jeg regner også med at året byr på en del overraskelser - mange blanke ark som skal fylles! Og jeg kan nesten ikke vente med å starte på en del av mine "prosjekter" - som jeg skal fortelle mer om senere...

Til alle sammen - godt nyttår! Lykke til med forsetter, mandag morra blues, prosjekter, nye eller gamle flammer, travle og herlige hverdager og alt 2010 måtte bringe av oppturer og nedturer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar