søndag 27. desember 2009

GOD JUL

Det er vel egentlig ikke på sin plass å komme med klager i julehøytiden i dette landet, men jeg velger å overse det for øyeblikket... Her har julen ikke blitt helt det jeg hadde håpet på! Kanskje det i utgangspunktet var problemet; for høye forventninger!

I alle fall er julen ikke helt optimal i år, fordi vi feirer uten min kjære mann, som er bortreist for anledningen og vel så det... Så det er punkt nummer 1: SAVN!

På lille julaften klarte jeg i tillegg og bli strak ut akutt syk! Punkt 2: SYK. Andre deler av familien er også syk, og derfor er stemningen så som så.

Punkt 3: Verdens styggeste juletre. Ha, ha. Det går i det minste an å le av. Men når mine foreldre er ute i siste liten så blir det sånn...

Punkt 4: SNØ. Og dette er noe som egentlig er helt fantastisk. Jeg ELSKER snø! Det er kanskje noe av det aller beste jeg vet. Men sammen med SYK er SNØ KJIPT! Hva er vitsen med å se på snøen gjennom vinduet. Særlig når lillejenten til og med fikk seg sine første ski til jul.

PUNKT 5: FRISK. I dag er jeg selværklært frisk. Har så veldig lyst ut i SLUDDET. Ja, for her har det begynt å sludde... Men i dag er det lillejenten som er SYK!

Og ellers er alt bare bra! :) Og det er egentlig ingenting og klage over. Vi har masse gode familie rundt oss, fikk masse fine julegaver og har det i grunn helt supert ;)

FORTSATT GOD JUL til alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar