fredag 11. desember 2009

Luke 11

Hei hei!

Håper det går bra med dere alle i adventstiden! I dag har vi åpnet luke elleve og kost oss med herlige "Jul i Svingen" (som er like gøy for voksne som for barn, og som har nyyydelig musikk - Odd Nordstoga er en favoritt!!).

I dag har jeg handlet ferdig ALLE julegavene og kjenner at jeg er meget fornøyd med det! Da gjenstår det bare julebakst og julekos, og absolutt ingenting som ligner på julestress de siste to ukene før jul!!
På musikkfronten kan jeg røpe at jeg holder på å skrive ferdig låter til et nytt album, som etter all sannsynlighet kommer til å bli innspilt i 2010!

Det er veldig herlig å holde på med nytt materiale, det er egentlig det gøyeste jeg vet. Det å lage noe helt fra ingenting. Forme det, med innhold og budskap. Finne frem til forslag til arrangement. Leke seg med musikken og ordene!! Kjempegøy!!!
Nå er det fredag og helg. Jeg skal nyte et glass vin hjemme i min koselige stue. Tenke på det fine året som har vært, glede meg til mange spennende ting på blokken i 2010, og bare være glad for å være til!!!
Filosofisk aftenklem fra Anne :)
PS! Ustylet Desemberbilde for anledningen... og nei, jeg er ikke spesielt glad i furupanel! På vei ut på tur i deilig desembervær! Og bak grimasen er himmelen alltid blå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar