mandag 30. november 2009

X- Factor

På fredag fikk jeg æren av å være gjest på Xtra Factor i forbindelse med Xfactor sendingene. Jeg satt i panelet med Thomas (med det vanskelige etternavnet), og tegnet T-skjorte og kommenterte deltakerne og dommerne. Det var litt merkelig og litt morsomt. Fikk noen litt uventede spørsmål, som om jeg, for karrieren sin del, kunne tenke meg å stille opp på fremsiden av FHM i lettkledd variant. Eller om jeg ville stilt opp i en talentkonkurranse om jeg ikke allerede hadde et navn i artistverden. Hvis du vil vite hva jeg svarte, eller høre når jeg sang "Dreams" live i slutten av sendingen kan du klikke deg inn HER.
Ellers kan jeg røpe at min favoritt i Xfactor er Lise. Jeg synes hun har en helt fantastisk stemme. Kanskje en av de beste stemmene i Norge om hun bare får utvikle seg og finner sin egen stil. Synes dansingen på fredag ble i overkant mye, men jeg håper Lise får sjansen til å finne sitt sanne jeg som artist!
Shackles var kule og søte, Chand var en sjarmerende fyr, Mari var søt og flink i korsettet sitt (men ble litt opphengt i at de ikke klarte å rive av henne hele kjolen, klarte ikke helt å følge med på syngingen), og Tommie var enda mye søtere i virkeligheten enn bak kamera!! Synd han røk ut, men blir morsomt å høre plateprosjektet hans! :) Nok om X factor. ¨
Nå er det jo advent (jeg tjuvstartet på gløggen i går) og mye som skal skje. Hjemme hos oss gleder vi oss til pepperkaker, Jul i Svingen, julemusikk og god stemning i hele Desember.
Ellers har jeg planer om å lukke meg inne på loftet og skrive på låtene til neste album... som forhåpentligvis kommer ut før det har gått fem år!!!
Har også en del spennende ting på blokken for neste år! Mer om det kommer snart!
Ha en aldeles nydelig, fortreffelig fin adventsuke.
Klem fra Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar