tirsdag 24. november 2009

Rett Hjem

Hei alle sammen!

Det er en stund siden jeg har skrevet her på bloggen. Og det er rett og slett fordi jeg har vært på ferie - med storfamilien (både foreldre og svigerforeldre, en svigerinne, en niese og mine to kjære) på Ranzarote - som min lille datter kaller det!

Vi har hatt en nydelig og avslappende ferie som startet med feber i fire dager for lillejenten. Brunfargen er dermed ikke så fin som den kunne ha vært, men de tre siste dagene fikk vi nyte skikkelig med bading, sol, litt for mye mat, god vin og særdeles lite tanker om regn og pepperkaker!

I dag har jeg også tatt et trist farvel med min mann som skal være borte ganske lenge, så da blir det mange triste sanger om sorg og savn og kjærlighetslengsel (omtrent som alle sangene jeg skrev da jeg var 16...)

Legger ut en link til et særdeles hyggelig intervju med meg i det flotte interiørmagasinet Rett Hjem, som kommer ut i Bergen og Stavanger, men som også kan nytes i sin helhet her.

Kommer tilbake snart med mer moro - skal blant annet spille på Xtra Factor på TV2 ZEBRA på førstkommende fredag!
Ha det bra så lenge!

God Klem fra Anne ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar