mandag 2. november 2009

NovemberAften


















Da var det November. Vannet triller mot ruten. Vinden uler og tekoppen ryker. En perfekt setting for å kose seg med min beste venn gitaren.

Akkurat nå øver jeg til to konserter i løpet av uken som kommer:

Først er det Nattåpent på mitt lokale handlested Knarvik Senter. Jeg kaller det Novemberaften og gleder meg til å spille låten fra albumet (og kanskje noen nye smakebiter?? Vent og se...) til lokale handlere! Ta en pause fra tidlig julehandel og hør på litt Novembermusikk og god stemning fra scenen!

Jeg begynner på scenen kl 21.15 etter at Olav Stedje har spilt. Gleder meg som alltid til å spille for dere Nordhordlendinger (og kanskje noen fra Sørsiden av broen?)...
(Bildet er fra forrige gang jeg spilte i Knarvik, våren 2008).
Neste konsert er en liten opptreden med Voksne Herrers Orkester. TBA ;)

Og så kan jeg røpe at jeg har fått meg en hjelpende (H)ånd! Jeg har inngått et samarbeid med HiHat Management. Og har en skikkelig god magefølelse for dette... Spennende tider. Les mer om HiHat her. Mer info legges snart ut på deres nettsider!

Ha en strålende Novemberaften :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar