mandag 26. oktober 2009

Barfot







Her er noen bilder fra Release konserten på Madam Felle. Hvis noen har flere bilder, gi meg en lyd. Jeg hadde ingen "hoff-fotograf", og det er alltid kjekt å ha masse gode bilder :)
Jeg spiller for anledningen uten sko - eller barfot (det høres mye bedre ut). Det var egentlig ikke planlagt, men da jeg skulle ta på meg mine nye, lilla satengsko - innkjøpt for anledningen - fant jeg ut at jeg hadde fått med meg feil størrelse hjem fra butikken (som i tillegg ligger i Osl0)!! Jeg vagget som en and inn på scenen, og skjønte fort at jeg ikke kom til å klare en hel konsert vaklende på for store stylter. Derfor ble det barføtt, deilig, befriende og uten neglelakk :)
Det var en kjempemorsom konsert og en supergøy fest etterpå - heldigvis hadde jeg flere sko på bakrommet :)

Jeg bobler for øvrig over av inspirasjon for tiden - kanskje fordi det skjer en del rare, spennende og litt kjipe ting i kulissene for tiden! Men det som er morsomt er at tekstene er på norsk, og faktisk på nynorsk. Jeg skal legge ut noen tekster når de er litt mer gjennomarbeidet. Men det er fascinerende hvor gøy det er å leke med et språk jeg faktisk behersker uendelig mye bedre enn engelsk.Hvor lett det er å leke seg med ordene, og hvor lett det kan bli ubehagelig direkte.

Men... kjempespennende!

Ha en strålende ny uke med nye muligheter og nye berg-og-dalbane turer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar