torsdag 1. oktober 2009

God Morgen Norge

Nok en gang, tusen millioner takk for alle de flotte tilbakemeldingene jeg har fått på platen! Det er så godt å høre at dere liker platen min :) Jeg rekker ikke å svare alle, derfor sender jeg en kjempestor felles takk her! Det varmer veldig :)

I morgen spiller jeg på God Morgen Norge, og kommer etter all sannsynlighet til å spille "Dreams" og "Prison" fra albumet :)

Gleder meg veldig til et hyggelig besøk grytidlig i morgen :)

Må kaste meg på flyet! Ha det fint så lenge!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk Anne! Jeg har ventet lenge på at du skulle komme ut med ny plate! Å nå er den her=) Forelsket meg helt i det forgje albumet blant annet sangene falling og some kind of angel. De sangene står meg nært.Du inspirerer meg. skriver selv tekster og driver med musikk.Igjen et utrolig flott nytt album fra deg. Stå på. Ønsker deg masse lykke til videre og gratulerer! varme hilsner ifra meg

    SvarSlett
  2. koselig å se og høre deg live på tv her på morran...dykti e du....;:) ha ei gooo helg...og gratulerer

    SvarSlett