søndag 1. februar 2009

Paradis

En helg i Paradis! Jeg har vært på hytten med min lille familie :)
Vi har vært på verdens fineste, herligste, fantastiske, søteste, mest sjarmende hytte. Med stearinlys, snurredass og bare P1 på radioen! Stedet hvor alle verdens bekymringer bare forsvinner.
Og denne helgen var det enda mer fantastisk enn vanlig. Solen varmet som på en varm april-påskedag! Appelsinen og kakaoen smakte bedre enn noensinne. Og etter mye overtaling klarte vi å få lillejenten til å bli med på en skitur i pulken. Og det var godt for en jente med skiabstinens.
I tillegg har jeg laget en kjempefin ny sang på min svigerfar sin gamle, ustemte gitar.
Bare en dum ting skjedde i helgen. Jeg glemte kameraet mitt i bilen, og siden vi må gå lenge på ski for å komme til hytten, måtte det ligge i bilen over helgen. Siden det var så kaldt i dag, hadde batteriet blitt utladet i løpet av helgen. Derfor fikk jeg ikke tatt noen bilder i helgen... det var synd, for det var så fantastisk at det ikke går an å beskrive det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar