fredag 31. juli 2009

Highest New Entrance

Singelen "Dreams" er denne uken "highest new entrance" (eller høyeste nykommer for de som liker det på norsk) på den offisielle radiospillelisten i Norge!! Kjempegøy! Fortsettelsen blir spennende...

Jeg må også få lov til å takke for det hyggelige besøket i Radio Ung i Kristiansand. Det var veldig kjekt å høre at dere spilte singelen mye! Koselig dame, fint intervju og en flott by!

Jeg har for øvrig glemt igjen fotografiapparatet hjemme denne ferien, og har derfor ikke kunnet blogge noen fine bilder i det siste, men jeg lover å komme sterkt tilbake med masse fine bilder.

Ellers må jeg oppfordre alle som kan og har mulighet til å reise til Skjerjehamn i helgen på UTKANT festivalen. Jeg spiller der på Søndag kl tre - med nytt materiale og nytt band!!! Vi har øvd masse, og gleder oss som unger til å endelig fremføre materialet :)

Ellers spiller Anne Grethe Preuss og salvador Bahia også på søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar