mandag 3. august 2009

UTKANT 2009
















I går spilte jeg konsert med bandet på UTKANT Festivalen 2009 i vakre Skjerjehamn. Dette var første konserten med nytt band og nytt materiale fra albumet som snart kommer. Vi har øvd masse i sommer og hadde gledet oss skikkelig til å prøve ut låtene på folk. Og vi kunne ikke fått en bedre start!!!

Skjerjehamn er et fantastisk sted. Med havet, havnen, det vakre Sveitserhotellet, en gammel landhandel - og en koselig, stor sjøbodlignende konsertsal som i går var rimelig fullsatt av folk i alle aldre. Både små unger som danset rundt på gulvet, mange midt i mellom, og en del gamle (så kan dere selv definere det ordet ;)). Kjempefin stemning var det i alle fall!

Jeg var veldig spent og litt nervøs! Men det løsnet fort, og dette var en gøy, rocka og svingende flott kosertopplevelse for oss som stod på scenen i alle fall! Og fra min synsvinkel såg det ut som om folk i saken koste seg veldig også!!

Vi i bandet - Helge Nyheim (trommer og vokal), Geir Rognø (Bass), Arild Seim (gitar) og Daniel Hauge (tangenter - også han jeg har laget platen sammen med) - spilte ni låter fra albumet "The Bubble Burst" og to låter fra "Need to Know" albumet.

Singelen "Dreams" slo veldig godt an hos publikum. Det tror jeg de fleste låtene gjorde faktisk! Kjempegøy var det i alle fall!!!
Det blir en svært spennende tid fremover nå som releasen for albumet nærmer seg. Men jeg er rimelig sikker på at musikken fenger folk i alle aldre - det viste i alle fall gårsdagen. Og med et slikt fantastisk band i ryggen kunne jeg bare kose meg og senke skuldrene!!

Tusen takk til det supre bandet mitt, og tusen takk til alle dere som kom og hørte på!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar