mandag 19. september 2011

Behind the scenes



































































På fredag spilte jeg inn musikkvideo til låten "Under the same moon" sammen med Tommy Næss.

Dagen startet hos Marits Frisør i Knarvik hvor Stine tryllet med håret mitt. Tusen takk for hjelpen - tror jeg aldri før har vært så fornøyd med krøllene ;)

Første settet var i Lydriket hvor vi filmet i det nyoppussede studioet. Erlend var dagens sporty lydmann og fikk bli med i videoen. Andre delen av videoen ble filmet i nydelig solnedgang på Møhlenpris. Det ble mye moro og latter på settet - særlig under filmingen av låten i dobbelt tempo ute i gatene på Møhlenpris. Hørtes ut som en blanding av Mikke Mus og Dolly Parton på speed. Utrolig vittig ;)

Det var en utrolig artig kveld i godt selskap!
Takk til alle som var med: Tommy, Marielle, Erlend, Beate, Renate og Stine!
Jeg gleder meg til videoen er klar til og vises... ;) (og er meget spent på resultatet selv)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar