onsdag 7. september 2011

Bli hos meg...

Jeg må si at jeg i løpet av året som har gått har blitt skikkelig fan og utrolig imponert av den fantastiske Jarle Bernhoft. Jeg såg han på Bergenfest for første gang for et par år siden, og siden da har jeg vært overbevist om at her er det noe stort på gang! For en stemme, musikalitet og it-faktor.

Er utrolig glag i balladen hans "Stay with me" - men må jo bare si at jeg laget låten med den tittelen FØR Jarle ;) Jada! Sådetså ;) Hør låten min på Youtube her: STAY WITH ME

2 kommentarer:

  1. Hei, Anne!

    Din "Stay with me" fra "Need to know"-albumet er fantastisk! Jeg er over gjennomsnittlig musikkinteressert, og dette albumet er helt ærlig et av de få jeg aldri blir lei. Den siste uken har jeg hørt på det hver dag til og fra jobb, til butikken, osv. Du har oppnådd noe spesielt med den utgivelsen. Lykke til med det kommende albumet! Håper det blir en suksess!

    Jarle

    SvarSlett