torsdag 29. mars 2012

C O V E R K L A D D

I går hadde jeg meg en workshop med min gode venn Monica Hansen/Mokka Design som lager coveret til albumet mitt. Spenningen var stor da jeg skulle få se hva den gode grafiske designer hadde grafelert med på egenhånd. Grafikere pleier å gjøre mye moro når de får holde på uten at noen nikikker over skuldrene på dem. Så minikontrollfriken meg var meget spent på hvordan ideene våre hadde materialisert seg etter en runde med grafisk touch.

Heldigvis ble jeg overlykkelig i det øyeblikk jeg så utkastet på skjermen. Vi er absolutt inne på noe som er helt i musikkens rette ånd. 16 sider med ren egodyrking, fine bilder og poetiske tekster.
På grunn av tekstenes betydning har vi valgt en av mine favorittfonter innen poesi. Den fant jeg etter å ha vært på skattejakt på myfonts.com - et skattekammer for fontefanter (les: Julian).

Kjempegøy å jobbe med grafiske uttrykk. Det grafiske forsterker musikken og gir alt en ekstra dimensjon. Og hele dette prosjektet er veldig riktig for meg personlig. Mer riktig enn noen gang før, så jeg gleder meg sinnsykt mye til å få det ut der. Er bare de praktiske detaljene som må på plass (og det tar alltid lengre tid enn jeg egentlig har tålmodighet til...)






































Ellers håper jeg dere alle nyter smaken av vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar