fredag 11. mai 2012

Nattåpent

I kveld spiller jeg på Nattåpent i Knarvik Senter kl 21 - så ta turen og "shop til you drop" alle menn og kvinner. Selv har jeg akkurat kommet derfra og sjekket ut både tilbud og fasiliteter, og holder på å gjøre klar en helt ny "tullelåt" som jeg skal spille i kveld. Den handler om shopoholicere, og er en meget ironisk men også selvbografisk låt (kremt kremt)...

Kan røpe litt av teksten her:
Mann: Har du kjøpt deg nye sko?
- Nei, jeg kjøpte dem i fjor...

Ikke si det til min mann,
jeg klipper lappen av så fort jeg kan...

Det er Nattåpent,
Villdyret våkner mens jeg handler hele vognen full
Av både deg jeg trenger, impuls og tull
Det er nattåpent
Handlelister er for
streite pensjonister
Og jeg drar mitt visakort til det svir!
Med et flir....

Så dette blir da mitt bidrag for dagen til å holde shoppespiriten opp i landet vårt. Invester for all del i nye sko fremfor pensjonsfond ;)

Gleder meg til spilling i kveld!

FOTO: PER HEIMLY


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar