fredag 7. september 2012

F Y S I S K

Ingenting slår følelsen av å ha det helt flunkende nye albumet i hånden ;)
Digitale lyder og Mp3 filer - ja takk til alt - med det fysiske beviset på mange års arbeid, besluttsomhet, satsing, samarbeid, kunst, glede og musikalsk skapervirksomhet - det har jeg nå på bordet rett fremfor meg!!! :)

I går kom postmannen med pakken til meg - ringen er sluttet. Låtene startet i Nordhordland, ble innspilt i Bergen (Lydriket) reiste med vinden til Tyskland (trykkeriet), lastebil til Sverige (lageret til plateselskapet), post til Oslo (Cosmos Music Group) og ble puttet i posten av Morten (på plateselskapet) og sendt tilbake til den regnfulle postkassen min på haugen der jeg bor i vakre Nordhordland.
Min skjønne datter fikk æren av å åpne konvolutten og få det første eksemplaret av albumet.
Hun syntes coveret var kjææææmpefint! og gratulerte meg så mye (på sin seks-år-veslevoksenaktige måte). Vi løp inn fra regnet og inn i huset og åpnet albumet - og det var helt perfekt! Akkurat som jeg ville ha det.

Tilfeldigvis ville skjebnen det slik at jeg sendte min siste utgave (som redaktør) i interiørmagasinet Rett Hjem i trykken i går, og hadde jobbet sammen med den grafiske designeren som laget coveret og magasinet i to hele uker. Så takk for godt samarbeid til Mokka Design - takk for et nyyyydelig cover :)

Og nok en gang - takk til alle som har bidratt til å lage albumet på en eller annen måte.
Nå er det bare noen dager til alle kan få se og ikke minst HØRE albumet - 21. september er "My favourite song" offisielt ute!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar