lørdag 29. september 2012

I N T E R I Ø R M E S S E N

Er tilbake i Vesten etter en innholdsrik tur til Oslo. 
Har hatt en skikkelig gøy uke i hovedstaden, og fått spilt konserter og gjort mange kjekke intervjuer.
Jeg har også fått lov til å være med på noe virkelig spennende, som jeg kommer til å fortelle mer om etterhvert...

I dag er det konsert i Grieghallen på Interiør- og Boligmessen. Min gode venn og tidligere kollega, Trude Vaaga, er hjernen og motoren bak den fantastiske messen. Trude er en knallbra dame med skikkelig bein i nesen, og jeg bøyer meg i støvet over hvor bra du har fått det til Trude.

Jeg er så heldig at jeg får lov til å spille en intimkonsert i messens lunsj- og sjampanjebar i dag kl 16.00. Så nå er det på tide å komme seg til byen og gjøre seg klar til å spille. 
Velkommen til en intim konsertopplevelse :)

Vennlig hilsen Anne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar