fredag 14. september 2012

U N D E R T H E S A M E M O O N

Endelig er den her - låten mange har spurt etter i flere år .
Når kan vi få tak i innspillingen av "Under the the same moon"?
Svaret er NÅ!!!

"Under the same moon" er en deilig sang om å lengte etter noen som er langt, langt borte. Eller den kan handle om å lengte etter den rette personen man ennå ikke er møtt... Og så er det noe som binder alle de som lengter sammen - vi er alle under den samme månen.

Da jeg lengtet etter min kjære som var langt, langt borte fra meg, fikk jeg god trøst i denne låten, og i å vite at så lenge man tenker på hverandre er man ikke så langt borte fra de man er glad i uansett :)

Sangen handler også litt om mannen i månen, og han kan man jo alltids snakke litt med om savnet blir for stort.

Min helgegave til alle er denne måneserenaden :)

Videoen til låten laget jeg sammen med videoprodusent og fortograf Tommy Næss.
Utebildene er filmet i dobbelt tempo og reversert i etterkant. Utrolig moro å gå rundt i gatene og synge sangen i skikkelig smurfetempo. Synes resultatet ble utrolig kult. Takk til Tommy for en nydelig video!

Helgehilsener fra Anne

1 kommentar: