mandag 2. februar 2009

Farmors Hus

I dag har jeg vært på jobb i den fantastiske Gave- og Interiørbutikken Farmors Hus. Nå er det lenge siden jeg har jobbet der, og da er det alltid veldig kjekt å komme tilbake. Det er så mange nye varer og morsomme fristelser - for å si det sånn; jeg tror lønningen som regel blir oppbrukt samme dag...

I alle fall var det mange kunder i dag som ville ha påskepynt. Og da fikk selvfølgelig jeg også lyst på påskepynt... Siden vi ikke har fått inn årets kaniner måtte jeg nøye meg med noen rester fra i fjor - men de er fremdeles like søte. Så nå gleder jeg meg til påskeharen kommer!

Kjøpte en kurv til egg - tenkte meg og lillejenten min skulle blåse ut egg og male når påsken nærmer seg. Vi var på hytten i helgen, og der hang det noen gamle egg som min kjære hadde malt når han var liten. Lillejenten min lurte veldig på hva det var for noe, og jeg tror nok hun hadde lyst til å male selv. Så nå gleder jeg meg til det prosjektet.

Gøy med prosjekter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar