tirsdag 10. februar 2009

Fotball

I helgen har jeg vært på ball på Bergenhus Festning. Min kjære jobber i forsvaret og hadde skaffet barnevakt og hotellrom. Så da var det bare å finne frem finstasen og kose seg maksimalt.
Lillejenten (som er 2 1/2 år) sa til mine svigerforeldre at vi skulle på "fotball"! Og det syntes jeg var kjempesøtt :)
Ballet var kjempegøy, kjolen raknet og vi danset til "Moon River" med Forsvarets Musikkorps i Storbandversjon - det må sies å være en perfekt kveld!

Denne uken er det den store planleggingsuken. Neste uke skal jeg ta bilder til albumcoveret mitt. Det er kjempespennende å planlegge. Kan røpe så mye som at antrekket nok blir kjole. Bakgrunnen er malt, og er skikkelig fargerik og fin. Ellers er det fremdeles en del løse tråder, men morsomt er det i alle fall!

For øvrig koser jeg og den lille familien min seg i det fantastiske snøværet, lager snølykter og aker :) Ingenting er bedre enn skikkelig vintervær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar