fredag 20. februar 2009

Puh... helg

Da er det endelig helg!

Litt merkelig tidspunkt å skrive på, mens min karnevalprinsesse sovnet på sofaen mens vi var på vei hjem fra barnehagen, og pizzaen (ja, grandiosaen) står i ovnen. Tid til overs med andre ord...

Denne uken har vært en god og hektisk uke. Den startet med fotodag på mandag. Kontordag tirsdag. På onsdag plukket jeg ut bilder til coveret sammen med fotograf Lars Svenkerud, i går var det den store lage-lister dagen, og i dag har jeg fylt ut lister sammen med Daniel i studio.

Det er utrolig mye papirarbeid og avgjørelser å ta når man skal gi ut plate alene for første gang, men det er kjempespennende. Nå ser jeg "enden" på det, eller toppen av isfjellet kanskje... Jeg ser i alle fall potensialet for å ha en ferdig, opptrykt CD klar om ikke altfor lenge :)

Det var forresten godt å være i studio igjen etter flere ensomme kontordager. Det blir fort litt for lite musikk når man skal administrere alt mulig, så det var herlig å komme litt i musikkmodus igjen - selv om det vi først og fremst gjorde var å finpusse på listen over hvem som har spilt på hva på platen... Men vi fikk litt tid til å "jamme" litt også, og det er jo det beste som finnes. Spille nye låter og ideer. Har allerede en god del låter klar til neste plate... Men en om gangen!

Her kommer noen bilder av det flotte studioet jeg har spilt platen inn i - ASAF Lydstudio utenfor Bergen. Den kjekke, mørke unge mannen bak lydspakene er Daniel Hauge - en fantastisk flott og flink fyr som fortjener all den kred han kan få.





Daniel Hauge foran miksepulten i ASAF Lydstudio

















Kjendisveggen. Her er autografene til noen av dem som har spilt på platen min :)




Her er pianoet mitt som jeg fikk av min kjære til jul... I helgen skal jeg hente det hjem igjen. Jeg er syk av lengsel etter å spille på det!


Gitarkroken. Det var moro å spille på tolvstrengeren.





1 kommentar:

  1. Tror jeg må lete etter deg på ypu tube....sånn at æ får hør dæ søng....ha ei go helg unge dame

    SvarSlett