torsdag 26. februar 2009

Også denne uken har stort sett gått med til papirarbeid og telefoner. Jeg føler at det å styre sitt eget plateselskap er en tung men spennende materie å komme gjennom!

Derfor vil jeg skrive om noe helt annet i dag.
Først: gratulerer med dagen til min skjønne svigerinne som fremdeles er jente (26 år). Når blir man dame egentlig? Min datter sier jeg er dame, men jeg føler meg vel som en jente fremdeles, selv om min neste bursdag gjør meg til 28... Hysj!
I alle fall har vi kost oss i dag, som alltid. Skikkelig jentefest med hotdog og boller. Ja, vi er som småbarn fremdeles :)

Ellers må jeg bare fortelle om en av mine norske favorittarister, Jonas Fjeld, som kom med nytt album denne uken. Jeg hørte han på radioen i dag, og den musikken må man bare bli glad av. Kan anbefales på det sterkeste.












http://www.blogger.com/www.jonasfjeld.com




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar