mandag 22. juni 2009

Dreams på NRK P1

"Dreams" er nå listet på NRK P1 sine spillelister, og kommer til å spilles masse på radio fra ca 13. Juli (litt forsinkelser er det i alle systemer...). Veldig kjekt er det uansett å bli listet! Jeg håper virkelig at gladlåten "Dreams" kan glede dere der ute i sommer :)

Har du lyst til å høre singelen min før den tid kan du høre den her. Nå er det for øvrig over 1000 personer som har vært inne og hørt sangen på MySpace :)

Og så må jeg si tusen takk for alle gode tilbakemeldinger for urfremføringen min av "Sangen til Austrheim" forrige uke. Senest i dag møtte jeg en dame på min morgenfjelltur som fortalte at sangen hadde rørt henne til tårer, og at hun hadde sett mange med en liten tåre i øyekroken rundt seg.

Det er veldig hyggelig å få gode tilbakemeldinger, spesielt når man gjør noe litt annet enn det man gjør til vanlig. Tusen, tusen takk for det!!!

Ha en fin uke, og til dere som har ferie; nyt ferien og finværet!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar