tirsdag 2. juni 2009

PINSEMUS & SOMMERFUGLER


Hvorfor har ingen kommersialisert pinsen?

Advent er lilla med store forventninger, pepperkaker og gløgg. Julen trenger jeg ikke skrive noe om for da kan dette innlegget bli veldig langt.Påsken er gul, full av egg, kaniner og kvikklunsj.

17. mai brukes det røde, hvite og blå opp. Norge går tom for pølser og iskrem.

Men hva med pinsen? Hvilken farge har pinsen? Hvilket snop skal vi velte i oss da?
Noen må kommersialisere pinsen fortere enn svint. Slik at det blir enda mer kaos på butikken på pinseaften når butikken stenger klokken tre.

Forslag noen? Grønt, kanskje? Noen har foreslått "Pinsemus" som godteri. Hva det er laget av vet jeg ikke, men kanskje det inneholder et snev av den heilage ande?

Sikkert er det i all fall at gårsdagen var den siste bonus-røde dagen på kalenderen før første juledag. Og siden det er en stund til pepperkakene kommer, tar jeg meg heller en is som lå igjen etter 17.mai!

For øvrig flyr sommerfuglene i magen særdeles aktivt for tiden. Jeg er kjempespent på om dere snart får høre den nye singelen min på radio.

Uansett er min nye MYSPACE side under oppdatering, og der blir "Dreams" lagt ut så snart siden er ferdig!!!
Behind the scenes bilder, photoshoot med Øyvind Ganesh Eknes og Janne Blindheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar