tirsdag 9. juni 2009

Kanskje kommer kongen...

Da er spilleren på MySpace siden(e) passert 500. Jeg tror det betyr at det er 500 ulike personer som har spilt låten, hvor mange ganger den er spilt per IP-adresse registrerer ikke telleren (men her er det mulig jeg har misforstått, arrester meg noen hvis jeg tar feil!!!)

Uansett er det veldig kjekt å se at det er mange som er inne på siden og spiller låten.

Tusen takk også for alle hyggelige tilbakemeldinger på facebook, myspace, bloggen, mail og sms. Det varmer en spent kunstnersjel!

Litt om hva som skjer ellers i livet:
Om en uke kommer kongen på til Nordhordland. Her skal kongeparet få oppleve hva Nordhordland har å by på av både næring og kultur. Jeg er en av mange fra distriktet som har fått æren av å underholde kongeparet under en "hoffmiddag" i Mongstadhallen med 500 prominente gjester...

Da skal jeg fremføre en helt ny sang som jeg har skrevet til Austrheim kommune. Det er en hyllest til den flotte kommunen jeg har vokst opp i, en slags sjø-vise om den vakre kommunen i havgapet - og selvfølgelig på nynorsk!

Jeg er veldig spent på denne fremførelsen, og holder på å jobbe med arrangementet. Sangen skal blant annet fremføres med Eikanger Bjørsvik - musikklaget jeg hadde en stor drøm om å spille i da jeg var liten korpsjente :)

Jeg gleder meg, og er litt stolt av å skulle urfremføre "Sangen til Austrheim" for kongeparet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar