mandag 15. juni 2009

En ny uke...

God mandag! og velkommen til en uke med nye muligheter og spennende ting på tapeten.

Litt om helgen: fredag var jeg på øving med Eikanger Bjørsvik Musikklag til kongebesøket på onsdag. Det var morsomt å høre "Sangen til Austrheim" med fullt brassarrangement. Jeg gleder meg veldig til å høre fiolinarrangementet som kommer på i morgen. En veldig flink jente som heter Maria Eikefet (som også spiller fiolin på albumet mitt) skal spille sammen med meg på scenen. Jeg gleder meg veldig - dette blir skikkelig show :)

Fredag kveld var det sommerfest med jobben til min kjære! En hyggelig kveld i Bergen :)
Lørdag var det bryllup for en av mine gode venninner - og brudeparet var helt nydelige og skjønne slik som brudepar skal være. Det var en kjempefin kveld med gode venner - en skikkelig strilafest!

Søndag - og dagen derpå, den store ryddedagen. Nå har vi gjort klart til en travel uke, med kongebesøk og radiobesøk blant noen av ingrediensene!

Ha en nydelig uke alle sammen :)

Nå skal gitaren min få nye strenger... hvis jeg bare kunne finne avbitertangen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar