onsdag 3. juni 2009

Første bandøving i morgen

I morgen er det tid for første samling med bandet. De som er med er Daniel Hauge (som jeg har spilt inn platen sammen med i ASAF Lydstudio), Kai Taule (bass på albumet), Helge Nyheim (trommer på albumet) og Arild Seim. En gjeng med fantastisk dyktige musikere som jeg gleder meg til å spille med. Jeg må innrømme at jeg er veldig spent også, siden det er lenge siden jeg har spilt med band. Det er ofte meg og kassegitaren på loftet med pianoet ved min side. Men det blir kjempegøy!!!

Skal oppdatere på hvordan det gikk i morgen!

Ellers skjer det ting med singelen "Dreams" sakte men sikkert i kulissene. Nå er det ikke lenge før dere kan høre den... Myspace siden er delvis oppdatert, men ennå er ikke låten lagt ut... Snart snart snart!!!

GOD NATT :)

1 kommentar:

  1. Can't wait to hear the studio version of "Dreams" !!! I'm already in love with an acoustic performance I saw on the internet.

    all my love,
    Cyril

    SvarSlett