onsdag 11. mars 2009

Gode og dårlige nyheter!

Dårlige først... Masteren er forsinket! Det vil si at det endelige plateresultatet ikke er klart før om noen uker (Masteren er en slags siste finpuss av lyden. Det er ikke mulig å gjøre noe mer rent arrangementsmessig, men det er likevel stor lydmessig forskjell på en miks og en master).

Coveret er også litt senere ute enn planlagt, men egentlig så gjør ikke dette så mye, for det er fremdeles en liten stund til platen kommer.
Men: den gode nyheten er at det ser ut til at jeg får i stand en distribusjons- og promoavtale (dvs. at jeg får hjelp til å få platen min rundt om på bensinstasjoner og butikker, og hjelp til å komme på God Morgen Norge, etc...). Det er ikke helt 100% sikkert enda, derfor kan jeg ikke si hvem det er, men jeg har en god magefølelse for dette, og magefølelsen min har tatt mange gode beslutninger før...
For øvrig har jeg vært på oppdrag for Rett Hjem i dag. Jeg har vært med på en hjemme-hos reportasje i en nydelig stein-cottage i Fjellsiden over vakre Bergen. Kan røpe så mye som at dette blir en luftig og fin reportasje. Med en del morsomme historier...
Ellers har dette vært en superfantastisk SOLdag! Humøret er på topp (til tross for kjøpestopp)! Jeg må innrømme at jeg feiret med å kjøpe rosa roser i dag - på grunn av den gode nyheten, og fordi jeg skal ha jentegjengen min på klubb i morgen. Og da blir det rosa på menyen :)

I morgen skal jeg møte stylisten min igjen. Da skal vi planlegge neste foto-shoot. Neste helg skal vi ta pressebilder (ute, så vi krysser fingrene på en sol-dag, som denne vakre dagen). Det er alltid så morsomt å møte stylister, for de måler folk fra topp til tå. Og har man glemt å nappe et øyebryn ser de det før du har rukket å si hei!

Ha en rosa kveld!

Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar