mandag 30. mars 2009

Ingen Blåmandag

For mange er dagen i dag en skikkelig blåmandag. For meg er det en typisk ny-start-dag! Batteriene er ladet, utålmodigheten etter å gjøre noe har bygget seg opp i løpet av helgen, og mandag er derfor den mest effektive dagen i uken :)

Forrige uke gikk stort sett med til at lillejenten har hatt fri (vært syk) i barnehagen. Derfor har det vært mindre tid til musikk og mer tid til moro med henne. Vi har malt påskeegg (og kjøkkenmøbler...), hatt våropprydning i hus, bil og båt og vært familiesosial. En skikkelig hyggelig helg :)
Jeg har også fått første utkast til albumcoveret mitt i helgen, og jeg tror det kommer til å bli kjempefint, ganske spesielt og absolutt noe som skiller seg ut i butikkhyllene :)

Mitt kjære piano har også kommet i hus igjen etter å ha stått i studio en stund. Det står nå rett ved siden av meg og frister. En god grunn til å gjøre kontorarbeid unna fort...
Ha en fin ikke-blå-mandag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar