torsdag 19. mars 2009

Sol over hjemlige trakter

Nå har det gått over en uke siden forrige gang jeg skrev noe på bloggen. Det er ikke fordi jeg har bloggesperre, men fordi jeg har så mye å skrive om at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

Først vil jeg bare si at ingenting er bedre enn når solen skinner over det vakre landet vårt! I dag har jeg bare smilt og vært glad inni meg! Og følt meg så heldig over at jeg kan holde på med det jeg liker aller best; musikk!
Jeg var en tur i Tigerstaden på tirsdag og møtte de som skal distribuere og promotere platen min. Det blir kjempespennende, og hvis alt går etter planen kommer singel på radio om bare noen uker...

I går var jeg innom en fantastisk motebutikk på Nesttun som også selger Vintagekjoler. Butikken heter Ane Blick House, og her fant jeg klær til å ta pressebilder med. FOTO: ANE BLICH HOUSE

Bildene skal jeg ta i helgen på hjemstedet mitt Fonnes. Jeg var der ute i dag og knipset noen bilder, og hvis solen skinner på lørdag tror jeg det kan bli veldig fint :)

Ellers har jeg skrevet en del nye låter i det siste. Jeg tror det er våren som inspirerer, og sikkert at det er mye som skjer i riktig retning med platen...


Dette og det første bildet er fra badestranden i Årevikane (i Austrheim kommune). Synes dette skiltet er så fantastisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar