torsdag 30. april 2009

Fest i Bergen

I dag er det fest i Bergen. Det er natt til første mai (russens festdag... skrekk og gru...), Brann har nettopp vunnet over Lillestrøm (for de som går av skaftet av den grunn...) og det er musikkfest for alle penga i verdens vakreste by.

Jeg har billetter til Baskery-konsert i kveld, og har gledet meg veldig til å gå! Baskery er tre svenske søstre, Greta, Stella & Sunniva Bondesson, som tidligere har spilt rock-a-billy i bandet Slaptones. The Slaptones laget to album for EMI og turnerte med den regjerende kongen av rock-a-billy, Brian Setzer, både i Europa og USA. (Hentet fra progammet til Bergenfest).

Men noen ganger er det bare ikke meningen... Jeg skrev at jeg var syk for noen dager siden, og det henger dessverre såpass i en gammel kropp at jeg rett og slett feiger ut. Noen andre tilfeldigheter spiller også inn, og siden "daten" min også hadde noen gode grunner for ikke å gå, blir det rett og slett slik at denne konserten må jeg bare gå glipp av!

Håper Baskery rocker Bergen så mye i kveld at de kommer tilbake ved en senere anledning!
Kos dere med fest dere som skal :)

Klem fra en litt skuffet Anne...

1 kommentar: