mandag 20. april 2009

Katta ut av sekken

En nydelig helg er overstått.
En helg med familielykke og sol. Bading, bytur, iskrem, fjelltur, god mat, seiling og øving! Kan det bli bedre enn det? :)

Jeg skrev forrige uke at noen brikker begynner å falle på plass. I dag har jeg skrevet under på en avtale om distribusjon og promotering av platen min. Jeg har også fått et nytt utkast til coveret mitt, og det har blitt kjempefint!

I dag kommer også den endelig godkjente masteren. Det vil si at det begynner å skje ting fremover nå...

Dagene flyr meget fort forbi, og allerede nå må jeg begynne å legge en del barnevaktkabaler. Men dette er kjempespennende, morsomt, skummelt - og jeg føler meg beæret over å ha så mange flinke folk rundt meg som hjelper meg med Cd-prosjektet mitt og har troen på det jeg lager :)

Jeg gleder meg som en unge til å snart "Sleppe katta ut av sekken"...
Ha en fin mandag :)
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar