onsdag 29. april 2009

Jentetur

Her er et bilde av meg og min gode barndomsvenninne fra utdrikkingslaget jeg var på i helgen! En av mine kjære klubbvenninner skal snart gå opp kirkegulvet, og begivengheten ble feiret med jentetur til Haugesund. Nydelig vær, god stemning og masse moro! Veldig kjekt å reise på tur med gjengen igjen (siden vi alle er en gjeng med småbarnsmødre for tiden ;)

Jeg vet ikke om det er turen som gjorde utslaget, men jeg er i alle fall syk! Feber, vondt i halsen, kroppen, hodet... har slått fra meg at det kan være svineinfluensa (for noe svineri...)... Men jeg skal nå altså skrive denne Rett Hjem utgavens siste omtale i feberrus, så det kan jo bli spennende!

Ellers er Masteren endelig helt FERDIG!!!! Yes! Så da er musikken egentlig klar til å gå i pressen. Men det er fremdeles litt ventetid før singelen kommer til radio. Planen er nå å slippe første singel i slutten av mai! Snart, snart, snart...

Ha en fin dag i det herlige vårværet :)

Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar