torsdag 24. september 2009

BA - og endelig fikk jeg holde platen fysisk for første gang!!!







I ekte Bergensstil var det regn og ruskevær da BA intervjuet meg i går! Men det gjør vel ingenting hvis man bare har en diger paraply! :)

Intervjuet kan du lese her.

Men det aller morsomste var at det var i BAs redaksjon jeg fikk holde i den ferdig trykte platen min for første gang! Platen er altså ferdig trykket, ligger klar på lageret til Bonnier i Oslo, og er i disse dager på vei ut til butikkene for å ligge klar til mandag!
Jeg venter en kasse tilsendt med bud, og gleder meg til å åpne den og spille den! Så nå ser jeg på klokken og venter på posten, mens potensielle anmeldere kanskje allerede har den i spilleren sin og sitter klar med terningene sine... ;) spennende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar