torsdag 10. september 2009

Nitimen og Oslo-tur

I morgen skal jeg ta med meg gitaren til Nitimen og spille "Dreams" live i studio! Det gleder jeg meg veldig til. Nitimen er en institusjon i Norge, og jeg må innrømme at jeg er en av dem som lytter trofast i bilen på vei til barnehagen, eller på kontoret når jeg jobber - og ikke minst på hytten, der vi bare får inn P1. Jeg synes rett og slett det er hyggelig å høre på Nitimen - og veldig hyggelig å få lov til å være gjest! Så hør på i morgen 11.09 mellom 09 - 11 :)

Jeg skal også en tur innom P4 mens jeg er i Oslo, kommer tilbake med mer info om når på dagen det blir (det er jo leeenge til ennå... imorgen ;)

...og så en liten runde meg Oslo-pressen. TBA :)

Nå har "Dreams" snurret og gått elleve uker på radio, allerede! Så da er det virkelig på tide å komme seg ut der å sette et fjes på sangen (radiofjes, kanskje??)

I morgen skal jeg også ha med meg min livvakt-mann som gleder seg til å være med på den hemmelige innsiden av musikkbransjen. Og jeg er glad for å ha ham med, for jeg har litt sommerfugler i magen for å spille for så mange! Har jo så lyst at dere der ute skal like musikken min :)

Men nå må jeg kaste meg rundt, pakke (fra Anne Hvidsten klesskapet), farge håret (?), ØVE, kjøre lillejenten til barnevakten, bite negler, stemme gitaren, hente klær på renseri, ta noen viktige masetelefoner, huske laderen til Iphone, og nå må jeg vaske ut hårfargen - før jeg kommer i Nitimen i morgen UTEN HÅR!

Ha en strålende fin og morsom glad-dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar