onsdag 30. september 2009

Dagen derpå... dagen derpå!!!

Mandag var den store dagen! Den jeg har ventet på så lenge. Og dagen ble feiret med konsert på Madam Felle med det flotte bandet mitt! Det var en kjempefin - intim og rocka konsert - med masse folk som hadde funnet veien ut i regnet en mandagskveld!
Det var skikkelig god steming og fantastisk kjekt å spille for alle dere som var der :) Vi - bandet og jeg - hadde det supergøy på scenen, og gleder oss masse til å spille masse og mer, mer, mer!!!

Og så var det utrolig herlig å ta seg en liten feiring etterpå :)

Dagen derpå var det tid for noen plateanmeldelser, og jeg synes den som stod i Bergens Tidende i går var veldig fin :)
Andre anmeldelser: Østlendingen og Varden (denne ligger ikke på nett ennå).

Jeg har allerede fått masse meldinger fra folk som har kjøpt platen i den lokale sjappen og mange som har lastet den ned fra iTunes, DJUICE, Netcom, Telenor og Tele2 - tusen takk for alle hyggelige meldinger! Det varmer veldig :)

Merker at mange føler at jeg treffer dem veldig med tekstene og følelsen i sangene mine, og at mange er nysgjerrig på musikken min! Kjempegøy! :)

Akkurat nå sitter jeg og ser på God Morgen Norge, der jeg skal være gjest på fredag! Så da blir det en ny tur til Tigerstaden i morgen :)

Ha en fin dag - mvh Anne

PS! Hvis noen har bilder fra konserten på Madam Felle - send meg en mail på annehvidsten.booking@gmail.com :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar