tirsdag 8. september 2009

Fotoopptak album cover














































Nå er albumet sendt i trykken, og jeg vil bare sende en takk til dere som har hjulpet meg med å lage albumcoveret:

Takk til Bodil Haga/Bodil BO som har designet det fine coveret! Takk for tålmodighet, inspirasjon, gode ideer og et fantastisk humør! Jeg digger deg!

Takk til fotograf Lars Svenkerud som tok de fine bildene.
Takk til stylist Janne Blindheim som "malte" meg rosa, he he!
Takk til Jannes assistenter (Isabella Martinsen, og en veldig hyggelig dame som jeg ikke husker navnet på, fy fy... jeg prøver hele tiden å skjerpe meg på det...)
Takk til Vivienne Westwood som har laget den fine , rosa kjolen! Og til Twisted som hadde den i sin butikk i Bergen!
Takk til finn.no hvor jeg fant den nydelige gyngehesten som min datter fikk til jul - og som jeg fikk "låne" til fotoopptaket!
Takk til min kjære som har tatt så godt vare på kosebamsen sin - eller kanskje jeg heller skal si; kost så lite med opp gjennom årene at den fremdeles er like hel!
Takk til lillejenten min som bakte pizzahorn og laget salat med meg i reine "Bree-stilen".
Vi hadde det supermorsomt på foto opptak - og siden albumcoveret nå er ute av sekken, legger jeg ut noen bilder fra kulissene fra dagen i Studio 5 hos Lars.
Ha en fin dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar